Zaključilo se je izobraževanje Autodesk Maya 3D za obogateno resničnost

Zaključilo se je izobraževanje Autodesk Maya 3D za obogateno resničnost (Augmented Reality), ki smo ga izvedli v sklopu projekta “Zelena digitalna doživetja v Destinaciji Rogla-Pohorje.”

V sklopu aktivnosti razvoja turističnih produktov smo v preteklem in letošnjem letu izvedli delavnice in usposabljanje za turistične ponudnike in za lokalno prebivalstvo, Autodesk Maya 3D za obogateno resničnost, kjer so se udeleženci skozi delo na konkretnih projektih izobraževali na področju sodobnih uporabnih tehnologij. Izobraževanje smo izvajali v prostorih Šolskega centra Slovenske Konjice – Zreče, izobraževanja pa so se udeležili tudi njihovi dijaki.

Skupaj z Nadavom Sagir s.p. in podjetjem CtrlArt smo izvedli izobraževanje za osnovni in napredni nivo, kjer so se udeleženci usposobili na področju 3D oblikovanja in animiranja ter snovanja vsebin aplikacij za obogateno resničnost. Z usposabljanji smo tako pridobili dobre vsebine za obujanje naravne in kulturne dediščine s tehnologijo AR. Vsebine bodo služile za oblikovanje nove aplikacije za obogateno resničnost (AR), ki jo bomo v sklopu projekta letos izdelali za Žičko kartuzijo. Z izobraževanjem smo pridobili tudi usposobljen kader, kar je dodana vrednost projekta, saj bodo lahko udeleženci izobraževanja podobne vsebine v Destinaciji Rogla-Pohorje samostojno ustvarjali tudi v prihodnje.

Projekt sofinancira Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

 

Razpis za pridobitev znaka kakovosti “Okusi Rogle” – vodena doživetja

LTO Rogla-Zreče, GIZ, Unitur d.o.o., Splošna knjižnica Slovenske Konjice, Občina Oplotnica,  Občina Vitanje in Društvo kmetic  Zarja v sklopu projekta »Užij Okuse Rogle« objavljajo

ČETRTI RAZPIS za pridobitev znaka kakovosti OKUSI ROGLE

Za pridobitev znaka kakovosti Okusi Rogle v Turistični destinaciji Rogla-Pohorje, se lahko prijavijo registrirane pravne in druge osebe, ki ponujajo produkte, za katere se podeljuje znak kakovosti Okusi Rogle.

Ocenjevanje se bo na podlagi Pravilnika o pogojih podeljevanja pravice do uporabe blagovne znamke Okusi Rogle in Pravilnika o ocenjevanju turističnih produktov / vodenih doživetij za pridobitev pravice do uporabe blagovne znamke Okusi Rogle izvedlo za kategorijo:

  • Turistični produkti/vodena doživetja v Turistični destinaciji Rogla-Pohorje

Vrste turističnih produktov/vodenih doživetij, ki se ocenjujejo so naslednje:

  • turistični produkt/vodeno doživetje posamezne turistične vsebine, zanimivosti v Turistični destinaciji Rogla-Pohorje – individualna ali skupinska krajša vodena doživetja (delavnice, vodene pokušnje enega ponudnika, vodeni ogled).
  • turistični produkt/vodeno doživetje več turističnih vsebin, zanimivosti na manjši lokaciji – poldnevna ali celodnevna individualna ali skupinska vodena doživetja po Turistični destinaciji Rogla-Pohorje (prireditve, dnevi odprtih vrat ipd.).
  • individualni ali skupinski krožni turistični produkt/vodeno doživetje – organizirani izleti po Turistični destinaciji Rogla-Pohorje.
  • stacionarni večdnevni turistični produkt/vodeno doživetje po Turistični destinaciji Rogla-Pohorje.

Turistični produkti/vodena doživetja, ki se ocenjujejo so uvrščeni v enega izmed tematskih konceptov pod sloganom »Razišči, občuti, užij«, in sicer: Aktivno, Doživetja, Dobro počutje, Kulinarika, Podeželje, Tradicionalne prireditve in poslovni dogodki, ki se nanašajo tudi na Persone ciljnih skupin slovenskih turistov (Valicon Tourism in STO, september 2016).

Vodena doživetja, ki pridobijo pravico do uporabe blagovne znamke OKUSI ROGLE se morajo v vsaj 80% izvajati na območju Turistične destinacije Rogla-Pohorje in vključevati vsaj 1 ponudnika ali 1 izdelek z blagovno znamko OKUSI ROGLE. Prijavijo se lahko turistični produkti / vodena doživetja, ki se že izvajajo.

Prijavitelj mora imeti sedež na območju Turistične destinacije Rogla-Pohorje.

Rok za prijavo in termin ocenjevanja turističnih produktov / vodenih doživetij sta naslednja:

  • Prijave do ponedeljka, 8. 4. 2019
  • Ocenjevanje bo potekalo na terenu pri ponudnikih turističnih produktov / vodenih doživetij, v sredo, 17. 4. 2019.

Obrazce za prijavo na razpis ter podrobnejše informacije prejmete v pisarni LTO Rogla-Zreče, GIZ – TIC Zreče, preko elektronske pošte info@rogla-zrece.si ali telefonske številke 03 759 04 70. Več informacij tudi na www.destinacija-rogla.si.

Projekt se izvaja v sklopu Programa razvoja podeželja Republike Slovenije 2014 – 2020 in sta ga odobrila LAS »Od Pohorja do Bohorja« in Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja (ARSKTRP) ter je sofinanciran iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP).

Razpis in prijavnica

V imenu partnerjev
Upravljavec  blagovne znamke Okusi Rogle
LTO Rogla-Zreče, GIZ
Domen Vogelsang, direktor

Foto: Gašper Pintarič, Pohorje Turizem

Turistični ponudniki v Destinaciji Rogla Pohorje – raziskava 2019

V mesecu marcu smo v Občini Zreče, ki ima največ turističnih namestitev, opravili razgovore s ponudniki. Sodelovalo je šest ponudnikov, in sicer: trije zasebni hoteli, ena gostilna s prenočišči in ena turistična kmetija ter naš največji ponudnik Unitur (Rogla). Anketa je bila opravljena na terenu, kjer smo se z različnimi ponudniki tudi osebno srečali in pogovorili.

Več izsledkov raziskave si lahko pogledate tukaj.

Delavnica s ponudniki turističnih produktov / programov

LTO Rogla-Zreče, GIZ, Unitur d.o.o., Splošna knjižnica Slovenske Konjice, Občina Oplotnica,  Občina Vitanje in Društvo kmetic  Zarja vabijo na

PRAKTIČNO DELAVNICO S PONUDNIKI TURISTIČNIH PRODUKTOV/PROGRAMOV –

VODENIH DOŽIVETIJ:
ki bo v torek, 19. 3., ob 16 . uri v Modri dvorani v Termah Zreče

Delavnica, ki jo bomo izvedli skupaj s Strokovno komisijo, je namenjena vsem turističnim ponudnikom turističnih produktov/programov – vodenih doživetij območja Destinacije Rogla-Pohorje, ki želijo pridobiti znak kakovosti Okusi Rogle in se bo izvedla v sklopu projekta »Užij Okuse Rogle«. S pomočjo strokovnih delavnic želimo ponudnikom omogočiti pridobitev dodatnega znanja na področju razvoja in trženja turističnih produktov/ programov – vodenih doživetij.

DNEVNI RED:
1. Predstavitev sistema ocenjevanja za pridobitev znaka kakovosti Okusi Rogle za turistične produkte/programe – vodena doživetja
2. Predstavitev strokovnih izhodišč za oblikovanje turističnih produktov/programov – vodenih doživetij, ki bodo primerna za podelitev pravice do uporabe znaka kakovosti Okusi Rogle
3. Vprašanja in odgovori, razno

Prosimo vas, da svojo prisotnost potrdite do petka, 15. 3., v LTO Rogla-Zreče, GIZ – TIC Zreče, preko elektronske pošte info@rogla-zrece.si ali telefonske številke 03 759 04 70.

Projekt »Užij Okuse Rogle« se izvaja v sklopu Programa razvoja podeželja Republike Slovenije 2014 – 2020 in sta ga odobrila LAS »Od Pohorja do Bohorja« in Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja (ARSKTRP) ter je sofinanciran iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP).

V imenu partnerjev
Upravljavec blagovne znamke Okusi Rogle  LTO Rogla-Zreče, GIZ
Domen Vogelsang, direktor

Foto: Tomo Jeseničnik, www.slovenia.info

Štiri občine skupaj na poti v trajnostni turizem

Destinacija Rogla Pohorje se je pridružil/a destinacijam, ki so se prijavile na četrti nacionalni poziv Slovenske turistične organizacije za pospeševanje vpeljevanja trajnostnega poslovanja v turizmu, imenovan Zelena shema slovenskega turizma – Slovenia Green. Shema do danes združuje že 23 destinacij, 20 ponudnikov, 3 parke in 2 agenciji z uspešno pridobljenim znakom Slovenia Green.

Zelena shema slovenskega turizma (ZSST) je celovito zasnovan nacionalni sistem za pospeševanje razvoja trajnostnega turizma v Sloveniji na vseh stebrih trajnostnega razvoja, okoljskem, družbenem in ekonomskem.Shema, katere lastnik je Slovenska turistična organizacija, je namenjena tako destinacijam in zavarovanim območjem kot tudi ponudnikom turističnih nastanitev in turističnim agencijam.

V destinaciji Rogla Pohorje smo se pridružili destinacijam, ki svojo trajnostno poslovanje na področju turizma presojajo z mednarodnimi orodji Green Destinations Standard in ETIS, kar nam bo omogočilo tako nacionalno kot mednarodno primerljivost in vidnost. Na poti do znaka Slovenia Green, ki bo predvidoma trajala do konca letošnjega leta, bomo prek različnih aktivnosti zbirali podatke o trajnosti našega turističnega razvoja ter osveščali lokalno prebivalstvo, gospodarstvo, obiskovalce in preostale deležnike o pomenu trajnostnega turizma.

Takoj po vstopu v shemo smo v destinaciji že določili zeleno koordinatorko Urško Firer, zaposleno v Lokalni turistični organizaciji Rogla – Zreče, Gospodarskem interesnem združenju (LTO Rogla – Zreče, GIZ),  ki bo odgovorna za izvedbo celotnega postopka. V zeleni ekipi sodeluje preko 80 članov in članic iz vseh štirih občin katere združuje omenjena destinacija: Zreče, Slovenske Konjice, Vitanje in Oplotnica, ki bo koordinatorki pomagala pri zbiranju podatkov ter pripravi in izvedbi potrebnih ukrepov.

Preko celovitega vodenega postopka bomo do konca leta pridobili natančen vpogled v trajnost naše destinacije na področju turizma in znak Slovenia Green Destination zlate, srebrne ali bronaste barve. V prvi polovici prihodnjega leta pa bomo s pomočjo ugotovitev in smernic pripravili še akcijski načrt ukrepov, s katerimi bomo trajnostno poslovanje v destinaciji nadaljnje izboljševali. Z znakom Slovenia Green Destination se bomo na slovenskem, evropskem in globalnem trgu pozicionirali kot okolju in družbi prijazna destinacija. Zelena (okoljsko in družbeno odgovorna) destinacija ni nekaj, kar je projekt, naloga oziroma odgovornost zgolj turistične organizacije. Je nekaj, kar lahko dosežemo samo vsi skupaj – vsi deležniki v destinaciji, tako v javnem, nevladnem kot zasebnem sektorju – in to ne samo v turizmu, temveč na vseh področjih delovanja. Nenazadnje pa so v tem procesu ključni tudi vsi, ki v destinaciji živijo. Izrednega pomena je namreč, da je destinacija najprej prijetna in prijazna za vse, ki tu delamo in živimo. S tem bo takšna tudi za ljudi, ki nas obiščejo. Nekateri ponudniki v Občini Zreče so že prejemniki znaka Slovenia Green:

EU ECOLABEL – TK URŠKA ; leto 2011

SLOVENIA GREEN DESTINATION ROGLA – ZREČE (silver); leto 2016

SLOVENIA GREEN ACCOMODATION – TK URŠKA; leto 2016

EU ECOLABEL – HOTEL NATURA****ROGLA; leto 2017

EU ECOLABEL – HOTEL ATRIJ SUPERIOR****TERME ZREČE; leto 2017

SLOVENIA GREEN ACCOMODATION – HOTEL NATURA**** ROGLA; leto 2018

SLOVENIA GREEN ACCOMODATION – HOTEL ATRIJ ****SUPERIOR TERME ZREČE; leto 2018

GREEN KEY – TK URŠKA; leto 2018

Seveda pa si želimo sedaj pridobiti tudi znak Slovenia Green Destination za našo destinacijo Rogla Pohorje in še na ta način okrepiti trajnostni turizem štirih občin.

Foto: Arhiv TIC Zreče

Obiskovalci destinacije se zavedajo pomena trajnostnega turizma

V destinaciji Rogla Pohorje je od januarja do začetka marca potekalo anketiranje obiskovalcev, ki so prišli oziroma bivali v naši destinaciji. Ankete smo razdelili našemu največjemu ponudniku namestitvenih kapacitet, gostiščem, zasebnim hotelom ter ostalim obiskovalcem, ki so prišli do Turistično informativnega centra. Raziskavo smo naredili na vzorcu 40 anket, ki so nam bile vrnjene. V anketi je sodelovalo 30 Slovencev in 10 tujih obiskovalcev (Hrvaška, Nemčija, Avstrija, Bolgarija, Argentina).

Rezultati kazalnikov:

Kazalnik 1: Povprečno potovanje turistov domov oziroma od doma ali povprečno potovanje s prejšnje destinacije na sedanjo. Kar 98,00 % vseh vprašanih je v destinacijo prišlo od doma, le 2,00 % sta prišla iz druge destinacije oziroma ne direktno od njihovega stalnega prebivališča. Skupno število prevoženih km vseh vprašanih, znaša 6.922 km,  razen osebe iz Argentine, ki je potovala z letalom (2.600 km). Torej povprečna prevožena pot do naše destinacije je na vzorcu 39 vprašanih znašala 177,48 km.

Kazalnik 2: Odstotek obiskovalcev, ki za prevoz po destinaciji uporabljajo lokalna / javna sredstva prevoza ali mehko mobilnost. Mehko mobilnost – gre za (kolo, javni prevoz, peš) predstavlja v naši raziskavi 7,50 % vprašanih. Ostali 92,50 % pa so uporabljali druge prevoze, največkrat osebni avtomobil.

Kazalnik 3: Odstotek vračajočih se / povratnih obiskovalcev v obdobju petih let. Povratnih obiskovalcev je bilo 47,50% vseh vprašanih kar kaže na skoraj polovico vseh anketiranih. Več kot polovica natančneje 52,50 % & vprašanih je v destinaciji bila prvič.

Kazalnik 4: Glavni motiv prihoda v destinacijo. Od ponujenih trditev glede glavnega motiva obiska v destinaciji smo dobili naslednje deleže: obisk glavnih znamenitosti 30,00 %, obisk prijateljev in sorodnikov 2,50 %, poslovni obisk 10,00 %. Pod druge možne odgovore pa smo razvrstile te: zdravilišče 10,00 %, šport in rekreacija 50,00 %, obisk TIC-a 2,50 % in zabava 2,50 %. Torej točno polovica vprašanih je prišla v destinacijo zaradi športne rekreacije predvsem smučanja in na drugem mestu tudi plavanja.

Kazalnik 5: Glavne aktivnosti v destinaciji. Ravno zaradi odprtih odgovorov smo aktivnosti malce združili v posamezne skupine. Razlog za to je dejstvo da nekateri anketiranci niso navedli treh ponujenih možnosti opredelitve najpogostejših aktivnosti, ki so ji doživeli. Tako smo ugotovili, da so v kar 60,00 % obiskovalci v destinacijo prišli predvsem zaradi športnih aktivnosti zlasti smučanja, plavanja in wellness ponudbe. V drugi skupini imamo ljubitelje znamenitosti, narave in tistih ki so imeli terapije v zdravilišču. Teh je 22,00 %. V tretji skupini so tisti, ki so prišli zaradi zabave in druženja (15,00 %), ter zadnja skupina obiskovalcev, ki je prišla zaradi poslovnega obiska in predstavlja 3,00 % vprašanih.

Kazalnik 6: Dnevna poraba na turista in dnevna poraba na enodnevnega obiskovalca. Za izračun tega kazalnika moramo najprej ugotoviti ali gre za turista oziroma dnevnega obiskovalca. V tej raziskavi je prespalo 37 vprašanih kar predstavlja 92,50 %. Povprečna dnevna poraba znaša 148,50 € po osebi  na dan. Preostali delež dnevnih turistov, ki niso prespali je 7,50 %. Njihova dnevna poraba znaša 100,00 € po osebi.

Kazalnik 7: Turistični tokovi obiskovalcev. Med vsemi vprašanimi se domov vrača 97,50 % oziroma 38 oseb. Le dve osebi bosta oziroma tuja turista bosta potovala še naprej. Prvi, ki prihaja iz Argentine je izpostavil Kranjsko goro, drugi, ki prihaja iz Bolgarije pa bo potoval še v Italijo in Francijo. Ta kazalnik nam zagotovo sporoča tudi dejstvo da vprašani prvič ne vedo kateri kraji (občine) zajemajo našo destinacijo in drugič ne poznajo niti svojih destinacij iz katerih prihajajo.

Kazalnik 8: Odstotek obiskovalcev, ki omenijo, da se zavedajo prizadevanj destinacije za trajnost. V tej anketi je na to vprašanje pozitivno odgovorilo kar 36 vprašanih kar predstavlja 90,00 %. Le 10,00 % je na to vprašanje odgovorilo z ne (4 osebe).

Kazalnik 9: Odstotek obiskovalcev, ki so zadovoljni s celostno izkušnjo na destinaciji. Na lestvici od 1 do 5 smo raziskali kako so obiskovalci zadovoljni z obiskom na destinaciji. Delež ocene 5 (67,50 %), delež ocene 4 (27,50 %), delež ocene 3 (5,00 %), delež ocene 2 (0,00 %), delež ocene 1 (0,00 %). Kar pomeni, da so z izkušnjo zadovoljni (ocena 5 in 4 ) v 95,00 %, indiferentnih je 5,00 %, delež nezadovoljnih (ocena 2 in 1) pa 0,00 %.

Ugotovitve: Glede na to, da je več kot polovica vprašanih pri nas bila prvič, si želimo, da v prihodnje bolje zasledujemo potovalne navade naših turistov oz. obiskovalcev, saj bomo na podlagi takšnih raziskav lažje pripravljali še boljše ponudbe, aktivnosti in dejavnosti.  Izboljšati je potrebno tudi potovalne navade obiskovalcev, da čim večkrat uporabljajo mehko mobilnost ter vzpodbujati naše turistične ponudnike namestitev k še bolj trajnostnemu turizmu.

Odnos prebivalcev do turizma v destinaciji – raziskava ankete

V glavni zimski sezoni smo v Destinaciji Rogla Pohorje izvedli anketo med prebivalci. Anketa je vsebovala 17 vprašanj, izpolnilo pa jo je 50 anketirancev. Med prebivalci smo tako raziskovali, kakšen je njihov odnos do turizma preko strinjanja s trditvami, na lestvici od 1 do 5, pri čemer je 1 – sploh se ne strinjam, 2 – ne strinjam se, 3 – sem neopredeljen/-a, 4 – strinjam se, in 5 – zelo se strinjam. Za vsako trditev smo izračunali povprečno oceno in uredili trditve z najvišjo oceno do trditve z najnižjo oceno. Zelo pozitivno je bilo v destinaciji s strani prebivalcev ocenjenih 10 trditev, ki se nanašajo predvsem na sam razvoj turizma, kulture, dediščine, lokalnega gospodarstva, skratka pozitivnih učinkov od katerih ima koristi lokalna skupnost. Razvidna je tudi želja občanov po vključenosti v tej panogi. Krepi se ekološka zavest lokalnega prebivalstva predvsem za skrb narave oziroma trajnostnega turizma.

Neko povprečno oceno so občani podali v 5 trditvah, ki se nanašajo na delo organizacij, ki skrbijo za razvoj turizma in tega da se zaradi turizma povzroča tudi onesnaževanje. Najmanj pa sta bili ocenjeni dve trditvi, ki se nanašata na prometne težave, in dejstvo da je v višku sezone v destinaciji veliko obiskovalcev. Ugotavljamo, da je odnos prebivalcev do turizma v destinaciji izredno pozitiven in da smo na pravi poti pri doseganju novih ciljev in izzivov.

Delavnice izobraževanja Autodesk Maya 3D – napredni nivo

Turistična destinacija Rogla-Pohorje v sklopu projekta “Zelena digitalna doživetja v Destinaciji Rogla-Pohorje” izvaja brezplačne delavnice izobraževanja Autodesk Maya 3D za “Augmented Reality« (obogatena resničnost).

Konec lanskega leta smo pričeli z izobraževanji za 3D modeliranje za animacije in obogateno resničnost v programu Autodesk Maya 3D. Izvedli smo že osnovno izobraževanje, sedaj pa pričenjamo z naprednim nivojem izobraževanja. Udeleženci se bodo naučili dela v programu Autodesk Maya 3D skozi delo na konkretnem projektu obujanja lokalne kulturne dediščine s tehnologijo AR.

Izobraževanje zajema 8 delavnic, ki se bodo pričele 7. marca 2019 in se bodo odvijale vsak četrtek (in še v enem dodatnem terminu), od 17. do 20. ure v prostorih Šolskega centra Slovenske Konjice – Zreče.

Izobraževanje izvaja Nadav Sagir v sodelovanju s Podjetniškim inkubatorjem Kočevje in aplikacijo TravelAR Slovenia. Večina predavanj bo potekala v angleškem jeziku.

Tečaj je brezplačen, število mest na delavnicah pa je omejeno. Izobraževanje je prednostno namenjeno prebivalcem območja Destinacije Rogla-Pohorje (občine Oplotnica, Slovenske Konjice, Vitanje in Zreče), na predstavitev pa vabimo tudi druge zainteresirane.

Prijave sprejemamo do petka, 1. marca 2019.

Informacije in prijave:
LTO Rogla-Zreče, GIZ – TIC Zreče
T: 03 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si
www.destinacija-rogla.si

Ekipa Turistične destinacije Rogla-Pohorje

Projekt sofinancira Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Razpis za pridobitev znaka kakovosti “Okusi Rogle”

Zaradi višje sile je bilo ocenjevanje jedi za znak kakovosti prestavljeno na ponedeljek, 1. aprila 2019. Prijave na ocenjevanje so že zaključene in ocenjevanje se bo izvedlo kot je bilo predvideno za 6. 3. 2019.

LTO Rogla-Zreče, GIZ, Unitur d.o.o., Splošna knjižnica Slovenske Konjice, Občina Oplotnica, Občina Vitanje in Društvo kmetic  Zarja v sklopu projekta »Užij Okuse Rogle« objavljajo

TRETJI RAZPIS
za pridobitev znaka kakovosti OKUSI ROGLE

Za pridobitev znaka kakovosti Okusi Rogle v Turistični destinaciji Rogla-Pohorje, se lahko prijavijo registrirane pravne in druge osebe, ki ponujajo produkte, za katere se podeljuje znak kakovosti Okusi Rogle.

Ocenjevanje se bo na podlagi Pravilnika o pogojih podeljevanja pravice do uporabe blagovne znamke Okusi Rogle izvedlo za kategorijo:

  • Jedi in pijače, postrežene na gostinski način

Rok za prijavo in termin ocenjevanja sta naslednja:

  • Prijave do srede, 27. 2. 2019, za jedi in pijače, postrežene na gostinski način.
  • Ocenjevanje bo potekalo na terenu pri gostinskih ponudnikih, v sredo, 6. 3. 2019, od 10. ure dalje.

Obrazce za prijavo na razpis ter podrobnejše informacije prejmete v pisarni LTO Rogla-Zreče, GIZ – TIC Zreče, preko elektronske pošte info@rogla-zrece.si ali telefonske številke 03 759 04 70. Več informacij tudi na www.destinacija-rogla.si.

torek, 19. 3., ob 16. uri vas v okviru projekta vabimo na Praktično delavnico s ponudniki turističnih produktov in doživetij, ki bo  v sejni sobi Term Zreče.

Projekt se izvaja v sklopu Programa razvoja podeželja Republike Slovenije 2014 – 2020 in sta ga odobrila LAS »Od Pohorja do Bohorja« in Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja (ARSKTRP) ter je sofinanciran iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP).

V imenu partnerjev
Upravljavec  blagovne znamke Okusi Rogle
LTO Rogla-Zreče, GIZ
Domen Vogelsang, direktor

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

Slovenska turistična organizacija je v lanskem letu pričela s kampanjo »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo«, ki je dosegla milijon objav z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia. Zato bodo s kampanjo nadaljevali tudi v letošnjem letu in sicer v vseh štirih makro destinacijah.Letošnja kampanja bo potekala v štirih delih, vsak del bo namenjen eni od štirih makro destinacij, kot prva pa se predstavlja Alpska Slovenija, del katere je tudi Turistična destinacija Rogla-Pohorje.

Slovenska turistična organizacija s kampanjo spodbuja tako prebivalce kot obiskovalce Alpske Slovenije, da svoje fotografije in video vsebine skritih kotičkov objavijo na družbenih omrežjih, s ključno besedo #ifeelsLOVEnia in ključno besedo kraja /destinacije, kjer je fotografija posneta.

Turistična destinacije Rogla-Pohorje bo kot vodilna destinacija izpostavljena v tednu od 11. do 17. 2 in bo prav tako preko svojih družbenih omrežij in digitalnih kanalov pozivala svoje obiskovalce k objavi in delitvam fotografij in videov s ključnimi besedami #ifeelsLOVEnia, #RoglaPohorje ter #ExploreFeelEnjoy. Prav tako pa bomo k sodelovanju spodbudili naše ponudnike, da le-ti k objavam spodbudijo tudi svoje goste.

Nacionalna promocijska kampanja »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« poteka na trenutno najbolj ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Instagram, Facebook, Twitter in YouTube ter na osrednjem slovenskem turističnem portalu www.slovenia.info. V 10 tednih trajanja bo Slovenska turistična organizacija na pristajalni strani kampanje izpostavila vseh 10 vodilnih sodelujočih destinacij v rubriki Skriti kotički Slovenije in vsak teden izbirala najboljše objave uporabnikov.

Ustvarimo skupaj nove spomine z delitvijo fotografij in videov na družbenih omrežjih z značko #ifeelsLOVEnia. Med objavljenimi fotografijami in videi bo Slovenska turistična organizacija vsak teden izbrala tri najboljše in objavila na njihovi strani. Ob zaključku kampanje bodo avtorji izbranih fotografij in videov sodelovali v žrebu za glavno nagrado: možnost brezplačne udeležbe na enem od Instameetov v izvedbi Slovenske turistične organizacije.

STO od lansiranja kampanje, 6. junija lani, beleži odlične odzive uporabnikov družbenih omrežij: skupno število objav z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia je bilo ob začetku letošnjega leta 1 milijon, objave pa so dosegle 133 milijonov uporabnikov svetovnega spleta.

Foto: Iztok Medja, www.slovenia.info