Turistično destinacijo Rogla-Pohorje (v nadaljevanju TDRP) sestavljajo občine Oplotnica, Slovenske Konjice, Vitanje in Zreče. Tovrstno povezovanje so konec leta 2015 podprli župani vseh štirih občin, saj so ocenili, da je to nujno za hitrejši in uspešnejši turistični razvoj območja. Nastal je Načrt razvoja in trženja turizma v TDRP 2017-2021. Namen tega dokumenta je pregled izvedbe ciljev, zastavljenih v omenjenih strateških dokumentih in njihova načrtovana novelacija, ki bo začrtala nadaljnje delo Turistične destinacije Rogla-Pohorje za obdobje 2022 – 2027.
Prvih pet let skupnega delovanja TDRP tudi v slovenskem turističnem prostoru ni ostalo neopaženih. Postali smo ena izmed 35 vodilnih destinacij v Sloveniji, kar je sploh za občine Oplotnica, Slovenske Konjice in Vitanje, ki ne beležijo visokega števila nočitev (kar je sicer bistven kriterij za uvrstitev med vodilne destinacije), bistven dosežek. Danes je TDRP pomemben sogovornik Slovenske turistične organizacije, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, Konzorcija Slovenija Green, GIZ Pohodništvo in kolesarjenje – Slovenia Outdoor, Turistične zveze Slovenije in Partnerstva za Pohorje.
V Zeleno shemo slovenskega turizma se je prva vpisala kot destinacija tako raznolikih občin – najprej z bronom, konec leta 2020 pa znak Slovenia Green Destination nadgradila v zlatega. S pomočjo intenzivnega in konstantnega digitalnega marketinga ter širše promocije tako na domačem kot tudi na tujih trgih, je pridobila široko javno podporo na družbenih omrežjih, izjemno obiskanost spletne strani ter povečan obisk na sami destinaciji tudi izven glavnih sezon.
Kot odgovor na pojav koronavirusa COVID-19 so bili v TDRP pripravljeni paketi doživetij Moja Slovenija, ki so bili namenjeni individualnim obiskovalcem in so za manj denarja ponujali več doživetij obiskovalcem, ki so na destinaciji ostali vsaj dva dneva. Paketi so doživeli veliko pozornost predvsem v času, ko so državljanke in državljani lahko koristili turistične bone in so množično raziskovali Slovenijo. Naša destinacija je posebna tudi zaradi blagovne znamke Okusi Rogle, ki jo že vrsto let uspešno razvija in sodi v okvir teritorialnih blagovnih znamk po modelu »izvorno slovensko«. Danes združuje kar 38 ponudnikov z 239 certificiranimi izdelki z znakom kakovosti Okusi Rogle. Ponudba TDRP je zelena, aktivna in zdrava in sledi usmeritvam trajnostne rasti slovenskega turizma.
Vse to so dosežki, ki jih velja v prihodnje nadgrajevati in nadaljevati.
Ker smo že v zadnjem letu izvajanja aktivnosti iz Načrta razvoja in trženja turizma v TDRP, smo povzetek prikazali v spodnji infografiki.